Derek Sutcliffe | July 19, 2001
hahah this is wonderfuckinful

http://www.nextwish.org/features/potd/06-05-01.jpg hmm hahahhahahahahhahahha just look , if was a cartoon i'd be the green and white guy =\~ snootcie bootchies


Want to participate? Please create an account a new account or log in.


Other Discussions Started by Derek Sutcliffe

Bondage Cow

HAHAHA this is fucken great OMG everyone watch this...you will explode from laughing so much...it just makes me wonder what kinda sick fucks do they allow online http://riddleme. Go »

The Military

The Purpose of the Military is to Kill People and Break Things the title says it all http://wso.williams. Go »

Drunk Lost at Sea

LOL i so want to be this guy Hah man drinks, gets on boat, falls alseep, wakes up in another country Drunk Go »

Foreigners Around the World

? its a racist thing - funny and stupid http://www.nationallampoon.com/flashbacks/foreigners/foreigners2. Go »

Vampires and Teenagers

Hmm this is a new one...comparing us teenagers with vampires Well lets see ive been called a lazy piece of shit. Go »

Mmmm Sausages

i'd love to eat this 3 experimental pigs stolen to make sausages...YUMM http://news.excite.com/news/r/010726/07/odd-sausages-dc Go »